Servis

MODERNÍ PŘÍSTUP, TRADIČNÍ HODNOTY
Automobily značky Porsche vyžadují, snad více než jakákoli jiná auta, speciální přístup při servisu, jak ty nové, současné, tak ty starší, klasické. Tak třeba majitelé modelu 928 by mohli vyprávět o všelijakých důmyslných a sofistikovaných, ovšem poměrně zapeklitých a složitých řešeních, kterými se Porsche v době produkce tohoto modelu prezentovalo. Šlo tehdy o převratná řešení, která se ale ne vždy ukázala jako ta, která je třeba držet dlouhodobě. Což znamená, že se od nich po čase upustilo, přišlo se na nové, mnohdy jednodušší postupy a nám zůstal do dnešních dob sice krásný technologický úkaz, ovšem o to složitější na opravy. My v Poršce víme, co který model či specifikace vyžaduje a podle toho k nim přistupujeme. Disponujeme patřičnými zkušenostmi, ale také odpovídajícím a zcela specifickým vybavením.

Pro nás není během servisu „auto jako auto,“ naopak, každý vůz považujeme za jedinečný, byť bychom měli mít před sebou dva zástupce té samé modelové řady. Ať už je to vzduchem chlazený youngtimer se specifickým tuningem, anebo naopak zánovní exemplář základní modelové řady ve zcela sériovém stavu. Víme, co se sluší a patří, každý automobil u nás dostane tu nejvyšší možnou péči, ať už jde o kompletní přestavbu motoru spojenou s laděním nebo „jen“ zalepení poškozené pneumatiky. Spoléháme se na dlouholeté zkušenosti, na kvalitní díly od prověřených výrobců respektive značkové díly Porsche, na ty nejlepší technické kapaliny určené speciálně pro značku Porsche (vlastně tedy pouze Mobil a Pentosin) a na profesionální dodavatele typu AMS Albrecht Motorsport, Protlum a další.

ZLATÉ ČESKÉ RUCE
V neposlední řadě, nebo spíše v první řadě, abychom byli féroví a upřímní, se opíráme o proškolené pracovníky a zaměstnance. Náš tým je složený ze zkušených odborníků a zároveň nadšenců do aut, kteří se stále zdokonalují ve své odbornosti a zdokonalují. Víme, že služby servisu stojí na odbornosti a způsobilosti personálu a za ten náš ručíme. Nabízíme program pro nové automechaniky, čerstvě vyučené, kteří se mohou zapojit po opuštění učiliště do našeho systému práce, který je postupně uvede pro praxe, umožní jim pod dohledem zkušených kolegů postupně poodkrývat realitu práce automechanika a připraví a uvede do role samostatného pracovníka. A zároveň umožňujeme to, aby se naši stávající seniorní pracovníci i nadále vzdělávali a rozšiřovali své znalosti a schopnosti. Nadšení, obecně jen obtížně měřitelné, lze u našich zaměstnanců dokumentovat jasně a jednoznačně, většina z nich sama vlastní nějaký model Porsche.

TÉMĚŘ VŠECHNY MODELY
Jsme servisní centrum specializované na značku Porsche, a tak až na jednu výjimku můžete k nám do servisu přijet s jakýmkoli modelem tohoto prémiového výrobce. Tou výjimkou je unikátní model  Porsche 918, u kterého je hned od první chvíle jasné, že servis bude probíhat pouze v mateřské centrále. Všechna ostatní Porsche mají u nás dveře otevřené, nejenom starší vozy, bez obav mohou přijet i zánovní a zcela nové automobily v záruce, bez obav majitele o ztrátu garance.

Co umíme? Abychom se vyhnuli pyšnému výrazu „všechno,“ tak raději řekneme, že zvládáme klasický servis tak, jak může být zákazníky chápán s ohledem na běžné potřeby motoristy, který auto používá v rámci obvyvklé, ničím nerušené jízdy, výměny technických kapalin, pravidelné prohlísky, přípravu na letní/zimní sezonu. Zabýváme se pro majitele Porsche méně radostnými okamžiky, profesionálně opravujeme následky dopravních nehod a dalších „nešťastných“ zážitků.

Ve vší skromnosti, nicméně s patřičným sebevědomím – protože právě to nám nabízí naše specializace na jednu značku, jak do odborných znalostí, tak vybavení dílny – umíme špičkově opravit motory Porsche, pokud se projeví jejich tradiční neduh a je třeba kompletní repase pohonné jednotky. Dále, nad rámec „klasické“ práce mechaniků, nám není cizí renovace interiérů, naši zaměstnanci jsou specializovaně školeni v oblasti práce s čalounickými materiály a dokážou vdechnout opotřebenému interiéru, zrenovovat opotřebovanou kůži.

O ZÁRUKU NEPŘIJDETE!
Bloková výjimka v rámci Evropské unie platí a znamená, že i s novým autem v záruce můžete do neautorizovaného servisu, tedy i do servisu Porška.  Pokud máte zájem a chcete se problematikou zaobírat hlouběji, byla zpracována řada odborných textů a materiálů, které vysvětlují a zjednodušeně říkají, že pokud je v servisu, který není autorizovaný, dodržován správný postup a správné díly, což u nás platí bezezbytku, právě to je přesně náš případ v Poršce. Dbáme na vysokou kvalitu služeb, dodržujeme správné technologické postupy, používáme jako náhradní díly originál výrobky Porsche.

Nicméně jsme nezávislý servis nezatížený povinnostmi autorizace, a tak nemáme v Poršce svázané ruce, pokud jde například o úpravy, ladění, experimenty či speciální projekty a přestavby, pokud si je zákazníci žádají. Na straně druhé umíme odborně opravit automobil tak, aby se zákazník nemusel obávat o záruku. Umíme vyřešit eventuální administrativu spojenou například s dopravní nehodou a s tím souvisejícím „papírováním“ nebo realizovat pravidelnou prohlídku, či zvládnout generálku motoru.

OD ZAČÁTKU JASNĚ A PŘEHLEDNĚ
U všech zakázek bez výjimky je od první chvíle jasné a dané, jak bude proces probíhat, bude servis probíhat – u každé zakázky zpracováváme předem jasnou a srozumitelnou kalkulaci, nemůže se stát, že zákazník nebude vědět, kolik za servis zaplatí. Pokud by při prohlídce či opravě došlo k novému nálezu, což je běžné a obvyklé u speciálních zakázek, projektů na klíč, ale hlavně u youngtimerů a veteránů, okamžitě i v průběhu opravy vždy klienta o cenovém vývoji informujeme a bez odsouhlasení nerealizujeme nic, co by se ve výsledku mělo promítnout do společně odsouhlasené ceny zakázky.

NA SILNICI, I ZÁVODNÍ OKRUH
Vlastnit a provozovat Porsche a nevyjet s ním na závodní okruh, to lze bez nadsázky – byť možná trochu neskromně a sebevědomě – nazvat nevyužitím potenciálu, který vozy této značky skýtají. Pár kol na závodním okruhu jako „ochutnávka“ toho, co Porsche dovede, zvládne každý automobil v dobré kondici bez potíží, na pravidelné sportovní vyžité je samozřejmě nutné se připravit, speciální přítup servisu je zapotřebí a my víme, jak automobil na sportovní a okruhovou jízdu připravit.

Kupříkladu je důležité a žádoucí upravit množství oleje, tedy zajistit jeho dostatečné množství, nejenom jeho kontrolou, ale patřičnou úpravou, pokud to myslíte s jízdou na závodním okruhu vážně. Je optimální podle modelu vsadit do auta buď hlubší vanu s jinou klecí kolem sacího koše nebo mezikus pod původní vanu. Pak je samozřejmé, že olej nemůže být jen tak ledajaký, ale 5W50 na zvýšení tlaku.

Pro rychlejší okruhy je vhodné použití výkonnějších brzdových destiček typu Brembo racing, Pagid, atd. a brzdové kapaliny s vyšším bodem varu, tedy DOT 5.1.

Podle typu závodního okruhu či jiného místa určení doporučíme správné pneumatiky – od těch s dobrým poměrem ceny a výkonu až po špičkové, závodní obutí. Jsou tady řekněme tradiční gumy vhodné pro každodenní jízdu, ale třeba také poloslicky, homologované pro běžný provoz, ale s lepšími vlastnostmi pro sportovní jízdu, anebo vyloženě sportovní pneumatiky s ryze sportovní charakteristikou.

Vhodné je doplnit chybějící budíky – typicky u Porsche 911 generace 996 monitorující teplotu oleje, u modelů 986 a 987 ještě i budík ukazující tlak. A to stále není všechno, někomu může vyhovovat světelný signál indikující optimální otáčky a okamžik, kdy řadit na vyšší rychlostní stupeň. Kratší řazení. U „klasických“ 911 ramena z GT3 pro rozšíření rozsahu nastavení geometrie. A v neposlední řadě montáž hasicího přístroje. A tím stále ještě nekončíme.

PŘÍKLADOVÝ CENÍK

Modely, resp. generace 996, 986,955, 924, 928, 944, 968, vzduchem chlazené modely
1h běžné mechanické práce – 790 Kč

Modely, resp. generace 997, 987, 957, 996 turbo, 987, 997 II, 958 a 970 do r.v. 2012
1h běžné mechanické práce – 990 Kč

Modely, resp. generace 996 GT, 997 GT, 997 turbo, 958 13-, 95B, 970 13-, , 996 turbo, 997 turbo, 997 II turbo, 991
1h běžné práce – 1190 Kč

Smluvní ceny, bez DPH v CZK, pro platbu v EUR platí aktuální kurz